بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ما میگفتیم با جباری فینالیست و قهرمان آسیا میشویم!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/91393219924025236332.jpg

در یکی از پست ها خواندیم که یه کاربری نوشته بود مجتبی جباری ممکنه بازیکن خوبی باشه اما به  فرهاد مجیدی اصلا نمیرسه،منتهی یادتون باشه اگر فصل قبل استقلال به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود فقط و فقط درخشش سید مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی بوده و اگر این گلر  و مهاجم نبودن امیر قلعه نویی عمرا می توانست با آن سطح سواد فوتبالیش به این مرحله برسه!
پیش خودم گفتم اولا این موارد مختلف چه ربطی بهم داشت و بعد مگر رحمتی در این فصل هم گلر تیم نبود ،پس چرا نتوانست یک تنه تیم رو به مرحله های بعدی ببرد و در همین دور اول حذف شدیم!
بعد گفتم فرهاد مجیدی هم در فصل قبل لیگ قهرمانان تا آخرین بازی مرحله نیمه نهایی در ترکیب تیم حضور داشت و در نهایت با رحمتی و مجیدی نتوانستیم به فینال برسیم!
دوباره نشستم پیش خودم گفتن در این فصل هم رحمتی را داشتیم و هم فرهاد مجیدی را تا هفته یازدهم اما در نهایت نتوانستیم قهرمان لیگ بشیم!
خلاصه در نهایت از کامنت بی ربط این کاربر عزیز به این  نتیجه رسیدم که مجتبی جباری تنها بازیکنی بود که در فصل قبل  در دوبازی استقلال با بوریران و اف سی سئول غایب بود و در فصل جدید کلا در ترکیب تیم حضور نداشت!
فصل قبل در برابر اف سی سئول که کلا ناکام بودیم و در برابر بوریرام هم با یک سانتر خسرو حیدری و یم کرنر و شوت آندو توانستیم از سد این تیم بگذریم و کلا فوتبال جذابی هم نتوانستیم ارائه کنیم.در فصل جدید هم در هر سه جام موجود ناکام شدیم و امیر قلعه نویی برای اولین بار در لیگ برتر تیمش رتبه نازل پنجمی را بدست آورد!
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!
ما میگفتیم اگر جباری در فصل جدید هم در تیم می ماند و بیرونش نمی کردند احتمالا فینالیست شدن و سپس قهرمان آسیا شدنمان بسیار بود!
همانطور که نبود این بازیکن باعث عدم راه یابی به فینال آسیا و ناکامی مطلق در فصل 2013-2014 شد.استقلال در این فصل حتی نتوانست کسب سهمیه آسیا را کسب کند!
شاید اولین فصل بود که  استقلال بدون جباری بودن را یک فصل کامل تجربه کرد و شاید اگر اشتباه نکنم اولین سالی بود که استقلال نه جامی را توانست کسب کند و نه در نهایت بین سه،چهار تیم اول لیگ قرار بگیرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 1 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا،لیگ سیزدهم،استقلال،مجتبی جباری،فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com